Friday, May 18, 2012

baby and kids rooms.


When I was a little girl I loved watching and "studying" all types of kids rooms! When with my parent I had the occasion to go to show-room....It was my passion...imagining me in every single room trying to "choose" the right one for me! That's why this morning when I received an e-mail talking and figuring about kids room I had one only thought: "I have to share all this with my readers!!!"
Below a little selection of what I loved the most!

I take the chance to congratulate with my dear friend Eleonora which is pregnant of a lil girl! <3

Ps. For dinner I'm gonna cook something special: paprika drumstick. Keep you updated!

***

Quando ero piccola adoravo guardare e "studiare" tutti i tipi di camere da bambini! Quando con i miei genitori avevo l'occasione di andare in qualche show-room....era la mia passione....immaginarmi in ogni camera e provare a sceglierne una adatta a me! Ecco perché questa mattina quando ho ricevuto una mail che parlava e rappresentava camerette da bambini, ho avuto un unico pensiero: "devo condividerlo con i miei lettori!!!"
Sotto una piccola selezione di ciò che mi è piaciuto di più!

Colgo l'occasione per congratularmi con la mia cara amica Eleonora che è incinta di una bimba! <3

ps. stasera per cena cucinerò qualcosa di speciale: cosce di pollo alla paprika. Vi terrò aggiornati!





Kisses from Italy,


0 comments:

Post a Comment